30.06.2015

kl. 12:10

SOMMERFØLELSE!

Ååå allerede i dag kommer sommerfølelsen og våkne opp og huset er varmt! Og åpne alle vinduer, kattane sover som vanlig...Og jeg er friskere enn i går! :D
Kanskje fargeleggingslysten er tilbake? Jeg aner ikke, men her er bilder...^^

Sommerfølelse på Sotra.

Er så godt og føle seg friskere, komme seg på bedringensvei!

Å prøve og fullføre prosjekter i dag, rydde leiligheten før overnattingsgjesten bli frisk til det. Å bare kryssefingrene på en tur til ikea denne uken og få prøvd og kjøpt kjøkkenet :)

BLOGGES!!

29.06.2015

kl. 23:22

Borte bra, men hjemme best!

Etter en hel 2 ukers ferie med hu tullete venninna mi er jeg endelig på plass kor jeg hører hjemme, men har hatt 2 fine uker med Maritha. :)

Maritha er til venstre jeg er til høyre.

Jeg "smiler" men egentlig er jeg syk. Typisk og bli det på hjemreisen... Lissm har ikke matlyst...Hadde kvalme hele veien "Spysjukefølelse" selv om man ikke kasta opp...
Jeg pleier faktisk ikke og være syk på lange bussturer, jeg bare ELSKER og reise med buss hvertfall lange turer da slapper jeg av og nyter naturen. Men det gjorde jeg ikke denne gangen...

Forran bussen! :D

12.15 kjørte bussen. Det gikk fort selv om jeg følte meg helt ELENDIG XD!

Første ferja.

Omg når jeg var ferdige med første ferja følte jeg meg helt elendige at jeg måtte spørr bussjoføren om en luftetur og en pose om det sku vær noe uhell. Men heldigvis ble det ikke det igjennom hele turen :3

Ååå jeg ble så glad når jeg kom på busstasjonen 17.45 å se pappa og lillesøsteren min Marie igjen. Haha og når jeg kom i bilen fekk jeg gave fra Marie "Du kommer til og digge denne." *

Selfiestang!

Var så godt og komme hjem til gullongene mine! <3

Meg og god gutten PrinsSukkersøt!

Pewdiepie på favorittplassen sin. :)

Ååå var så herlige og komme heim no gleder jeg meg til og bli frisk alwayse og starte på det idiotie kjøkkenet :D

BLOGGES!!!

29.06.2015

kl. 09:21

Hjemreise i dag!

I dag reiser jeg heim te Sotra. Kjenne det skal bli godt og komma seg hjem siden man har vært så lenge vekke selv om turen har vært fin.
I natt hadde jeg skikkelig reisefeber. Holdt på og kaste opp og greier noe som jeg ikke likte....og halsen er startet håper det gir seg fort! Skal jo ha venninnebesøk senere i uka. Og fikse på kjøkkenet.

Bare ett randomt bilde fra datakameraet når jeg hadde langt hår.

Syns disse to ukene har gått kjempefort! Jaujau

28.06.2015

kl. 22:59

Dagen i dag, Søndag!

Idag var det en rar morning.... Først han som leie ut leiligheten hadde musikk på full guffe nesten halv 9 om morningen så hørte jeg støvsuging så hørte jeg kirkeklokka så...hans høye musikk igjen.... Fra han Maritha bor hos men har egen etasje... Hehe.
Vi koser oss enda, i dag slappet vi for det meste av, var kjempetrøtt gjespa hele tiden så tok vi oss taco og dessert.

Så klokka 5 tok vi turen til en som heter Anne Bente, ho e kjempehyggelige dame ho har to dyr. En 15 år gammel hund som heter Lisa og katten Jimmy snart 2 år.

Søte Jimmy og Lisa :)

Skjønne Lisa! :)

Skjønne Jimmy! :3

Va ett koselige besøk vi var der til kl.8 siden jeg skal reise heim igjen i morgen.
Skal bli godt og komma seg heim!:)

Borte bra, men hjemme best!

God kveld videre.

27.06.2015

kl. 23:01

Dagen i dag, Lørdag!

Idag var det en uvanlig dag...Jeg har faktisk begynt og fått reisefeber igjen! Jeg skal jo reise heim igjen på Mandag.
Så jeg har ikke fått sovet skikkelig i natt e løye den reisefeberen! Men var ikke det som var uvanlig...
Idag feiret vi nemlig bursdagen til Maritha og Liv Marie.

Partybordet!

Meg i helt kvitt og kort håret :) Og tullebokkene vi feiret!:)

En mektige kake. Altfor mektig med første lille stykke.

Jajja vi så film Istid 4 så gamet me Wii Mario Party. Var oss 3 og to andre kule folk! :)
Va møye latter og mye tull men va godt....selskap! :)
Gjestene gikk jo før 10 og da tok vi oss en laaaaaaaaang god tur. så kom vi heim igjen og bare slappet av i godt humør så ble meg og Maritha Crazye igjen etter en stund hodeepine XD HAHAHA sånn e det med en del folk. Men herlige kveld! :)

26.06.2015

kl. 20:39

Dagen i dag, Fredag!

I dag våknet jeg klokka 11.00 så slappet vi av før vi sku ut og handle ut på tur aldrig sur!  :)
Vi vurderte og gå på bakeriet i jørpeland for og se etter solskinnsbolle favorittbollen våres ha en god frokost! :) Lunch da hahaha.

Så etter handlinigen gikk vi heim igjen og fargelegget e blitt så hekta på det at jeg har bestillt 2 nye bøker :)

Har hørt så mye fantastisk om disse fargeleggingsbøkene at jeg bare måtte HA!
I allefall når jeg skal heim å pusse opp kjøkkene vente da går dagene forterre e løye og tenke på at jeg har fått noe annet i hode. XD

Bedre det enn data, data, data hele tiden! :)
Så gleder meg sinnsykt til jeg får disse to bøkene mer enn blader og sånn! :)
Så gamet jeg litt gta, tok meg en god dusj etterpå så slappe av resten av kvelden.
Fiskepinner til middag skal bli godt det, hehehhe. :)

25.06.2015

kl. 21:17

Dagen i dag, Torsdag!

Dagen i dag gikk som det smalt! Haha. Jeg våknet klokka 11.30 å ja så så meg og maritha på Sinnasnekkeren og Ullared! Så tegna me litt! Ja jeg har startet med "fargelegging for voksene" Endelig en som lagde noe for voksene jeg fant lysten i Den magiske skogen.
Min første fargelegging var ekkornet.

Jeg fargelegga den i Maritha sin bok for og se om lysten min kom, og det gjorde den!:)

Så gikk vi til butikken for og kjøpe noe frokost mmm...

Va ei herlige frokost jeg ble jo ferdige med tegninga før 19.00 så da tenkte jeg kjøpe meg en slik fargeleggings bok så da tok me turen til Notabene i Jørpeland før det stenget.
Me va veldig gærne på veien va så våkne at det går ann.

Heldigvis hadde jeg fargeblyanter med så slapp og kjøpe. 149,- ekke gale pris det for en så fantastisk fargeleggings bok! :)

Så hadde me fiskekaker og makaroni til middag.

Va godt med mat no slappe me bare av og nyter kvelden videre. :)

24.06.2015

kl. 14:57

Nyklippet!

I dag har jeg vært hos frisøren i Jørpeland, jeg bestemte meg for og klippe håret istedenfor og shoppe siden jeg ville ikke fulle opp kofferten så fullt og jeg hadde kjøpt nok fra før av.
Så jeg benyttet meg sjangsen med og klippe håret...Lengden på det var jo laaaangt ned halveis til rumpa. Så syns dt va på tide og klippe meg.
Før og etter bilde. Den lange lengden omg. Jeg  ble veldig overasket men va godt og klippe det verste vekk!
Så ja:) No koser vi oss og slapper av etter en tur i byn! :)

Blogges!

23.06.2015

kl. 20:12

Idag. Tirsdag.

Ble ikke noe blogging i går, gadd tydligvis ikke hahahaha. vi bare slappet av og chillet i går.

I dag våknet jeg 11.00 og meg og maritha ventet til klokka ble 3 menst de timene gikk tullet me gamet me, og ja så på Ullared  XD!
Så klokka 3 hadde me ett møte med ei venninne av oss Liv Marie vi møtte hverandre på bakeriet i Jørpeland og åt noe tullete mat der.

Dette ble jeg mest frista av ikke de andre greina der. Hahaha jeg er så løyen.
Så gikk vi på Europris fant ikke noe der, så gikk vi på Nille å der fant jeg sokker som jeg trengte xD og kjøpte to paprika skruechips TILBUD :*
Så etter det gikk vi te busstoppet siden livi sku ta bussen hjem igjen, det blei Hade, hade i 4 tiden.

Jeg er i midten, Maritha til høyre Liv Marie til Venstre.

Yeh Yeh!

Så gikk meg og Maritha heim igjen og bare chillet resten av dagen og lage Kylling og pompri til middag :)
Blogges en dag!:)

21.06.2015

kl. 12:49

God tur.

Sol og strålende vær i jørpeland :)
Meg og Maritha tok oss en tur ut pga det fine været. Det herlige været vi har fått idag. God sommer!:)

21.06.2015

kl. 10:16

God morgen, Søndag!

Det er då løye og tenke på at i morgen har jeg vært her i en uke:)
Tiden går så fort!
Idag skal vi slappe av og gå småturer ikke så mye annet haha.

kl. 17:28

REISEN TIL KRISTIANSAND 17.06.15 - 20.06.15

REISEN TIL KRISTIANSAND

Dag 1.

På veien hit tok vi Buss fra Stavanger til Bryne turen gikk fantastisk...
Bussturen va gøyaste da va me så sosiale!
Jeg kjedet meg så mye at når jeg så en ku sa jeg "møø" og Maritha skjønnte ingenting og begynnte og le va jo så morsomt. hvertfall når sauen kom "bææ" så pluuutselig!! Så vi en fugl som fløy fort forbi og dreit på bussen noe som e ganske sjeldent me bare lo. Hahahaha! Dretavær hele veien frem til vi kom til stasjonen i Bryne.
Va en løye tur hvertfall alle stoppene.... Plutselig ett stopp så to så tre...x3 Syykt dyr mat på toget så glad jeg hadde med mat selv!

Okei Når meg og tullebokken Maitha va fremme til Kristiansand!
Var det var ett stress og finne veien til Dyreparken med buss! Siden det var ikke noe info med direktebusser til Dyreparken å vi spurte mange bussjåfører og nsb...
Som vi tok toget med....

Men når vi gikk på busstoppet de "pekte" på var det ingen info..Så spurte vi alle som stoppa...Så endelig! Etter vi spute siste bussjoføren og satt oss ned og sa jajja " Da får vi bare vente da.... "
Men så før han kjørte sa han "Jeg kan kjøre dere dit. E jo bare siste stoppet etter Sørlands senteret så bare sitt på her sånn at dere slipper og vente mer. " Ååå gu kor gla me ble me slippet og stresse med de forbannade svæææære koffertene siden vi gidde jo ikke å gå 10 min fra sørlands senteret til dyreparken e for langt når man ikke er kjent med så svære kofferter xD!

Vi var fremme te hotellet halv 5. så halv 6 gikk vi en tur til sørland senteret siden vi måtte ha noe skikkelig mat.... Skikkelig maten ble Burgerking :p Billig og greit.
Det var ett stort senter og ett forvirrende kart. Heldigvis hadde jeg god retningssans og førte meg og Maritha dit vi ville :) Vi var der i ca...3 timer.... Va tebake te hotellet før 9 og toook oss en god dusj no slappe me bare av <3 Og gleder oss te frokosten og dyreparken i morgen :D

Dag 2.
Idag er det dag TO da! XD Og meg og Maritha våkna før 9 og gikk ned te frokost klokka 10 gikk vi te dyreparken og tok masse bilder :)

Så senere den dagen kjøpte jeg meg ny mobil...
E så fornøyd med kjøpet! TOK IKKE LANG TID FØR JEG FANT FREM TIL DEN!
Endelig har jeg skaffet meg en ny telefon! Fra Samsung Galaxy S2 som er 3,4 år gammelt - Samsung Galaxy A3!
Syns telefonen e veldig bra, vurderte på iphone. Men for og være ærlig syns jeg iphone e noe drit...folk knuser de så lett jo! XD
Så ja e veldig fornøyd! :D
Jeg brydde meg mest om kameraet og prisen på telefonen. Å kameraet va bedre enn på den gamle telefonen min så e STORFORNØYD! :D

Dag 3.
Okei..Idag var det siste dagen i dyreparken.... Vi gikk inn te dyreparken klokka 12.00 og det første vi faktisk gjorde var å ta tømmerenna!
For og innrømme jeg er en BOKSTAVLIGTALT ei pyse! Ekke farts menneske så når det ble full fart ned lukker jeg øynene hahaha!
Men husker me var så slitne den dagen att det går ann vi orket ikke så mye av shoppingsenteret så vi slappet av hele kvelden.

Dag 4.
Endelig skal vi dra heim igjen! Først frokost og pakking. Har vært 3fine dager i kristiansand, men når man ikke får sove er det på tryne ..
Strålende vær idag ikke gale det.
Så tok vi 12 toget heim igjen var herlig følelse av og tenke "no skal vi hjem" selv om det ikke er jeg som bor der men uansett vi er jo så gode venner.

Vi kom heim halv 5 og tok oss en gandis siden me va så suuultne XD!

Ja det va turen!:D

BLOGGES SENERE!!:D

kl. 17:13

Hjemme fra Kristiansand tur.

Da var jeg kommet hjem etter en 4 dages tur i Kristiansand "hjem kjære hjem" hahaha jeg bor ikke he i Jørpeland engang det er hjem te venninna mi Maritha så er oprinnelig ikke hjemme! Så e løye å tenke på at det er godt og være hjemme når jeg ikke er i min egen leilighet engang! XD

Omg om ikke så lengesiden skal jeg hente min splitter nye game data! Ååå som jeg glede meg til og se og prøve og eie den!! :D

kl. 08:25

Avreise idag.

sånn e det med en som snorker vesidenav. I natt fikk jeg ikke sove i det heletatt så skal bli godt og komma i si eget rom.😊

Senere idag skal jeg hente nye dataen min åå skal bli digg med en ny data når den jeg har nå er 4år og dritteit mot meg.... 😅

Strålende vær idag ikke gale det😆

19.06.2015

kl. 20:57

Siste dagen i Dyreparken!

For og innrømme jeg er en BOKSTAVLIGTALT  ei pyse! Ekke farts menneske så når det ble full fart ned lukker jeg øynene hahaha!

Jeg sitter faktisk bakerst, Maritha er forran ho va så tøffere enn meg at ho måtte ta den to ganger til uten meg XD

Surikat.

Esel

Hotellet vi er på. :)

Jaujau.... Sku legge ved en video men den var for lang og dataen min er for treg men får ny i morgen så gleder meg!
BLOGGES :D

19.06.2015

kl. 09:58

God Morgen, Fredag!

Det er nå kommet dagen Fredag! Å siste dagen i dyreparken like så greit siden beina mine tar knekken på meg xD hahahahaha!
Sånn e det med en fot som er en cm mindre enn den andre off...jaujau! Står på uansett selv om beina er helt på tryne!

Meg og Maritha våkna 08.45 og gikk ned te frokosten 09.15 me var over tiden på frokosten til hotellet men me var ikke den eneste, mange fler!

Sunn frokost :)

Nå slapper bare meg og Maritha av på hotellet frem til klokka 12.00.  da skal vi inn i dyreparken :)

Jeg har også fått meg ett nytt design! :-)

18.06.2015

kl. 20:47

Ny telefon! Yess!

Så ja e veldig fornøyd! :D

E så fornøyd med kjøpet! TOK IKKE LANG TID FØR JEG FANT FREM TIL DEN!

BLOGGES!!

18.06.2015

kl. 20:03

Kristiansand dag TO!

Venninna mi og han som styrer det lille fine <3

KAAAPTEINSABELTANN!!!

video:kristiansand dag to

Det e så mye LØYE me finner på I morgen skal me gjør det samme hahahaha! XD

17.06.2015

kl. 22:17

Kristiansand dag EN!

video:kristiansand dag en 17
P
å veien hit tok vi Buss fra Stavanger til Bryne turen gikk fantastisk...
Bussturen va gøyaste da va me så sosiale!

Okei Når  meg og tullebokken Maitha va fremme til Kristiansand!

Som vi tok toget med....Men når vi gikk på busstoppet de "pekte" på var det ingen info..Så spurte vi alle som stoppa...Så endelig! Etter vi spute siste bussjoføren og satt oss ned og sa jajja " Da får vi bare vente da.... "

17.06.2015

kl. 09:29

I dag går reisen til...

Kristiansand. Der skal vi være en stund og bare chille ^-^ skal også  innom dyrepaken som bare blir herlige har ikke vært der på fler år siden jeg var liten ... Så blir kanonbra uke!

16.06.2015

kl. 15:09

Jørpeland's vær!

video:video1434459789

Idag er vi så heldig med være att det går ann! Blå himmel, ingen skyer! Altfor herlig! :D
Idag har vi handla litt mat som vi skal ha med på togreisen i morgen mer blogging i morgen.

15.06.2015

kl. 19:19

Kommet frem til Målet!

Da var jeg endelig på plass i Jørpeland! :D Hos Maritha <3
Vi skal ha to hyggelige uker i lag! :-D

OKEI! Turen gikk bra, reiste med kystbussen turen tok litt over 5 timer.
Det jeg gjør i den lange bussturen e seff og høre på musikk siden jeg klarer ikke og sove på tuer...Da liker jeg helst og få inspirasjoner...Siden jeg spiller litt sims 4.

Så jeg ja, dere får høre videre senere :-D I morgen faktisk! Blogger ikke mer i dag.

Blogges!

15.06.2015

kl. 09:27

Reiser idag Yess!!

Endelig kom dagen!
Dagen jeg har ventet på, dagen jeg skal reise til min bestevenninne igjen! :D
Ååå flere timer i buss but...I don't care...^.^ her blir det opptatering videre ;)

kl. 23:23

Hva syns du om det?:3

kl. 10:43

Reisefeber, hvorfor?

Alltid før jeg reiser kommer reisefeberen.... Ikke sove på kvelden, småkvalm, sliten i beina etter dagen fra i går!
Jeg gleder jo meg til og reise.... Jeg gruer meg ikke lissm? Men den blir alltid over når jeg er på bussen, det er så TYPISK

Hvor skal jeg reise?

Jeg skal reise til venninna mi Maritha i Stavanger! Akkurat for en uke siden var det ett års venninne vennskap! :-)
Forklaringen finner du her med Venninnevennskapet.
Er så mye godt i henne vi trives svært godt i flere uker så i morgen reise jeg til Stavanger/Jørpeland.

Gleder jeg meg?

Ja selvfølgelig! har alltid gledet meg te den dagen der!

Her er Maritha min godeste venninne <3 Bilde ble faktisk tatt på fløyen i år.

Maitha te venstre og jeg til høyre, syns jeg har forandret meg mye fra i fjor.
Dette bilde ble tatt  i den vakre byen Stavanger! :)

Takk for at du tar deg tid til og lese <3
Legg gjerne igjen enn kommentar!:)

13.06.2015

kl. 21:16

Avslappende Kveld!

Ååå ette denne dagen ja no skal jeg slappe av :) Og pakke !

Reiser på mandag så.

13.06.2015

kl. 21:10

I dag!

I dag har jeg vært på besøk hos tante fått retta opp luggen før reise, vært en tur hos mamma og lillebror min var der i noen timer..... Så kom venninna mi Malene nesten på slutten litt før jeg sku gå og kamilla kom akuratt når jeg sku dra derfra, hahaha!

Bilde, meg heeeeeelt  til venste, lillebror Kenan og mamma.

Så videre kvelden.... Rydde, rydde, rydde...^^ Pakke, pakke, pakke! :D
Reiser på mandag Wiii!

12.06.2015

kl. 19:40

Pakke I Posten!

Pakke i posten.... :-D Endelig kom favorittspillet mit i hele verden!!

Crash Bandicoot Twinsanity ble mye latter når jeg gamet den :D

video:video1434107629

12.06.2015

kl. 08:49

Begravelse....

I dag skal jeg i Begravelse til oldemora mi fra Mammas side. En som jeg ble lite kjent med, men en koselig dame :)
Har ikke så god hukommelse på navn siden jeg så ho sjeldent... Jajja e vell sånn da er.... RIP...

Smil, men trøtt og trist når når noen i familien går bort..

Anne Britt Ekerhovd

Jeg er en positiv livlig jente! En av mine hobbyer er Maling og fotografering. VCFS <3