30.06.2015

kl. 12:10

SOMMERFLELSE!

allerede i dag kommer sommerflelsen og vkne opp og huset er varmt! Og pne alle vinduer, kattane sover som vanlig...Og jeg er friskere enn i gr! :D
Kanskje fargeleggingslysten er tilbake? Jeg aner ikke, men her er bilder...^^

Sommerflelse p Sotra.

Er s godt og fle seg friskere, komme seg p bedringensvei!

prve og fullfre prosjekter i dag, rydde leiligheten fr overnattingsgjesten bli frisk til det. bare kryssefingrene p en tur til ikea denne uken og f prvd og kjpt kjkkenet :)

BLOGGES!!

29.06.2015

kl. 23:22

Borte bra, men hjemme best!

Etter en hel 2 ukers ferie med hu tullete venninna mi er jeg endelig p plass kor jeg hrer hjemme, men har hatt 2 fine uker med Maritha. :)

Maritha er til venstre jeg er til hyre.

Jeg "smiler" men egentlig er jeg syk. Typisk og bli det p hjemreisen... Lissm har ikke matlyst...Hadde kvalme hele veien "Spysjukeflelse" selv om man ikke kasta opp...
Jeg pleier faktisk ikke og vre syk p lange bussturer, jeg bare ELSKER og reise med buss hvertfall lange turer da slapper jeg av og nyter naturen. Men det gjorde jeg ikke denne gangen...

Forran bussen! :D

12.15 kjrte bussen. Det gikk fort selv om jeg flte meg helt ELENDIG XD!

Frste ferja.

Omg nr jeg var ferdige med frste ferja flte jeg meg helt elendige at jeg mtte sprr bussjofren om en luftetur og en pose om det sku vr noe uhell. Men heldigvis ble det ikke det igjennom hele turen :3

jeg ble s glad nr jeg kom p busstasjonen 17.45 se pappa og lillessteren min Marie igjen. Haha og nr jeg kom i bilen fekk jeg gave fra Marie "Du kommer til og digge denne."*

Selfiestang!

Var s godt og komme hjem til gullongene mine! <3

Meg og god gutten PrinsSukkerst!

Pewdiepie p favorittplassen sin. :)

var s herlige og komme heim no gleder jeg meg til og bli frisk alwayse og starte p det idiotie kjkkenet :D

BLOGGES!!!

29.06.2015

kl. 09:21

Hjemreise i dag!

I dag reiser jeg heim te Sotra. Kjenne det skal bli godt og komma seg hjem siden man har vrt s lenge vekke selv om turen har vrt fin.
I natt hadde jeg skikkelig reisefeber. Holdt p og kaste opp og greier noe som jeg ikke likte....og halsen er startet hper det gir seg fort! Skal jo ha venninnebesk senere i uka. Og fikse p kjkkenet.

Bare ett randomt bilde fra datakameraet nr jeg hadde langt hr.

Syns disse to ukene har gtt kjempefort! Jaujau

28.06.2015

kl. 22:59

Dagen i dag, Sndag!

Idag var det en rar morning.... Frst han som leie ut leiligheten hadde musikk p full guffe nesten halv 9 om morningen s hrte jeg stvsuging s hrte jeg kirkeklokka s...hans hye musikk igjen.... Fra han Maritha bor hos men har egen etasje... Hehe.
Vi koser oss enda, i dag slappet vi for det meste av, var kjempetrtt gjespa hele tiden s tok vi oss taco og dessert.

S klokka 5 tok vi turen til en som heter Anne Bente, ho e kjempehyggelige dame ho har to dyr. En 15 r gammel hund som heter Lisa og katten Jimmy snart 2 r.

Ste Jimmy og Lisa :)

Skjnne Lisa! :)

Skjnne Jimmy! :3

Va ett koselige besk vi var der til kl.8 siden jeg skal reise heim igjen i morgen.
Skal bli godt og komma seg heim!:)

Borte bra, men hjemme best!

God kveld videre.

27.06.2015

kl. 23:01

Dagen i dag, Lrdag!

Idag var det en uvanlig dag...Jeg har faktisk begynt og ftt reisefeber igjen! Jeg skal jo reise heim igjen p Mandag.
S jeg har ikke ftt sovet skikkelig i natt e lye den reisefeberen! Men var ikke det som var uvanlig...
Idag feiret vi nemlig bursdagen til Maritha og Liv Marie.

Partybordet!

Meg i helt kvitt og kort hret :) Og tullebokkene vi feiret!:)

En mektige kake. Altfor mektig med frste lille stykke.

Jajja vi s film Istid 4 s gamet me Wii Mario Party. Var oss 3 og to andre kule folk! :)
Va mye latter og mye tull men va godt....selskap! :)
Gjestene gikk jo fr 10 og da tok vi oss en laaaaaaaaang god tur. s kom vi heim igjen og bare slappet av i godt humr s ble meg og Maritha Crazye igjen etter en stund hodeepine XD HAHAHA snn e det med en del folk. Men herlige kveld! :)

26.06.2015

kl. 20:39

Dagen i dag, Fredag!

I dag vknet jeg klokka 11.00 s slappet vi av fr vi sku ut og handle ut p tur aldrig sur! :)
Vi vurderte og g p bakeriet i jrpeland for og se etter solskinnsbolle favorittbollen vres ha en god frokost! :) Lunch da hahaha.

S etter handlinigen gikk vi heim igjen og fargelegget e blitt s hekta p det at jeg har bestillt 2 nye bker :)

Har hrt s mye fantastisk om disse fargeleggingsbkene at jeg bare mtte HA!
I allefall nr jeg skal heim pusse opp kjkkene vente da gr dagene forterre e lye og tenke p at jeg har ftt noe annet i hode. XD

Bedre det enn data, data, data hele tiden! :)
S gleder meg sinnsykt til jeg fr disse to bkene mer enn blader og snn! :)
S gamet jeg litt gta, tok meg en god dusj etterp s slappe av resten av kvelden.
Fiskepinner til middag skal bli godt det, hehehhe. :)

25.06.2015

kl. 21:17

Dagen i dag, Torsdag!

Dagen i dag gikk som det smalt! Haha. Jeg vknet klokka 11.30 ja s s meg og maritha p Sinnasnekkeren og Ullared! S tegna me litt! Ja jeg har startet med "fargelegging for voksene" Endelig en som lagde noe for voksene jeg fant lysten iDen magiske skogen.
Min frste fargelegging var ekkornet.

Jeg fargelegga den i Maritha sin bok for og se om lysten min kom, og det gjorde den!:)

S gikk vi til butikken for og kjpe noe frokost mmm...

Va ei herlige frokost jeg ble jo ferdige med tegninga fr 19.00 s da tenktejeg kjpe meg en slik fargeleggings bok s da tok me turen til Notabene i Jrpeland fr det stenget.
Me va veldig grne p veien va s vkne at det gr ann.

Heldigvis hadde jeg fargeblyanter med s slapp og kjpe. 149,- ekke gale pris det for en s fantastisk fargeleggings bok! :)

S hadde me fiskekaker og makaroni til middag.

Va godt med mat no slappe me bare av og nyter kveldenvidere. :)

24.06.2015

kl. 14:57

Nyklippet!

I dag har jeg vrt hos frisren i Jrpeland, jeg bestemte meg for og klippe hret istedenfor og shoppe siden jeg ville ikke fulle opp kofferten s fullt og jeg hadde kjpt nok fra fr av.
S jeg benyttet meg sjangsen med og klippe hret...Lengden p det var jo laaaangt ned halveis til rumpa. S syns dt va p tide og klippe meg.
Fr og etter bilde. Den lange lengden omg. Jeg ble veldig overasket men va godt og klippe det verste vekk!
S ja:) No koser vi oss og slapper av etter en tur i byn! :)

Blogges!

23.06.2015

kl. 20:12

Idag. Tirsdag.

Ble ikke noe blogging i gr, gadd tydligvis ikke hahahaha. vi bare slappet av og chillet i gr.

I dag vknet jeg 11.00 og meg og maritha ventet til klokka ble 3 menst de timene gikk tullet me gamet me, og ja s p Ullared XD!
S klokka 3 hadde me ett mte med ei venninne av oss Liv Marie vi mtte hverandre p bakeriet i Jrpeland og t noe tullete mat der.

Dette ble jeg mest frista av ikke de andre greina der. Hahaha jeg er s lyen.
S gikk vi p Europris fant ikke noe der, s gikk vi p Nille der fant jeg sokker som jeg trengte xD og kjpte to paprika skruechipsTILBUD :*
S etter det gikk vi te busstoppet siden livi sku ta bussen hjem igjen, det blei Hade, hade i 4 tiden.

Jeg er i midten, Maritha til hyre Liv Marie til Venstre.

Yeh Yeh!

S gikk meg og Maritha heim igjen og bare chillet resten av dagen og lage Kylling og pompri til middag :)
Blogges en dag!:)

21.06.2015

kl. 12:49

God tur.

Sol og strålende vær i jørpeland :)
Meg og Maritha tok oss en tur ut pga det fine været. Det herlige været vi har fått idag. God sommer!:)

21.06.2015

kl. 10:16

God morgen, Sndag!

Det er då løye og tenke på at i morgen har jeg vært her i en uke:)
Tiden går så fort!
Idag skal vi slappe av og gå småturer ikke så mye annet haha.

kl. 17:28

REISEN TIL KRISTIANSAND 17.06.15 - 20.06.15

REISEN TIL KRISTIANSAND

Dag 1.

P veien hit tok vi Buss fra Stavanger til Bryne turen gikk fantastisk...
Bussturen va gyaste da va me s sosiale!
Jeg kjedet meg s mye at nr jeg s en ku sa jeg "m" og Maritha skjnnte ingenting og begynnte og le va jo s morsomt. hvertfall nr sauen kom "b" s pluuutselig!! S vi en fugl som fly fort forbi og dreit p bussen noe som e ganske sjeldent me bare lo. Hahahaha! Dretavr hele veien frem til vi kom til stasjonen i Bryne.
Va en lye tur hvertfall alle stoppene.... Plutselig ett stopp s to s tre...x3 Syykt dyr mat p toget s glad jeg hadde med mat selv!

Okei Nr meg og tullebokken Maitha va fremme til Kristiansand!
Var det var ett stress og finne veien til Dyreparken med buss! Siden det var ikke noe info med direktebusser til Dyreparken vi spurte mange bussjfrer og nsb...
Som vi tok toget med....

Men nr vi gikk p busstoppet de "pekte" p var det ingen info..S spurte vi alle som stoppa...S endelig! Etter vi spute siste bussjofren og satt oss ned og sa jajja " Da fr vi bare vente da.... "
Men s fr han kjrte sa han "Jeg kan kjre dere dit. E jo bare siste stoppet etter Srlands senteret s bare sitt p her snn at dere slipper og vente mer. " gu kor gla me ble me slippet og stresse med de forbannade svre koffertene siden vi gidde jo ikke g 10 min fra srlands senteret til dyreparken e for langt nr man ikke er kjent med s svre kofferter xD!

Vi var fremme te hotellet halv 5. s halv 6 gikk vi en tur til srland senteret siden vi mtte ha noe skikkelig mat.... Skikkelig maten ble Burgerking :p Billig og greit.
Det var ett stort senter og ett forvirrende kart. Heldigvis hadde jeg god retningssans og frte meg og Maritha dit vi ville :) Vi var der i ca...3 timer.... Va tebake te hotellet fr 9 og toook oss en god dusj no slappe me bare av <3 Og gleder oss te frokosten og dyreparken i morgen :D

Dag 2.
Idag er det dag TO da! XD Og meg og Maritha vkna fr 9 og gikk ned te frokost klokka 10 gikk vi te dyreparken og tok masse bilder :)

S senere den dagen kjpte jeg meg ny mobil...
E s fornyd med kjpet! TOK IKKE LANG TID FR JEG FANT FREM TIL DEN!
Endelig har jeg skaffet meg en ny telefon! Fra Samsung Galaxy S2 som er 3,4 r gammelt - Samsung Galaxy A3!
Syns telefonen e veldig bra, vurderte p iphone. Men for og vre rlig syns jeg iphone e noe drit...folk knuser de s lett jo! XD
S ja e veldig fornyd! :D
Jeg brydde meg mest om kameraet og prisen p telefonen. kameraet va bedre enn p den gamle telefonen min s e STORFORNYD! :D

Dag 3.
Okei..Idag var det siste dagen i dyreparken.... Vi gikk inn te dyreparken klokka 12.00 og det frste vi faktisk gjorde var ta tmmerenna!
For og innrmme jeg er en BOKSTAVLIGTALT ei pyse! Ekke farts menneske s nr det ble full fart ned lukker jeg ynene hahaha!
Men husker me var s slitne den dagen att det gr ann vi orket ikke s mye av shoppingsenteret s vi slappet av hele kvelden.

Dag 4.
Endelig skal vi dra heim igjen! Frst frokost og pakking. Har vrt 3fine dager i kristiansand, men nr man ikke fr sove er det p tryne ..
snn e det med en som snorker vesidenav. I natt fikk jeg ikke sove i det heletatt s skal bli godt og komma i si eget rom.
Senere idag skal jeg hente nye dataen min skal bli digg med en ny data nr den jeg har n er 4r og dritteit mot meg....
Strlende vr idag ikke gale det.
S tok vi 12 toget heim igjen var herlig flelse av og tenke "no skal vi hjem" selv om det ikke er jeg som bor der men uansett vi er jo s gode venner.

Vi kom heim halv 5 og tok oss en gandis siden me va s suuultne XD!

Ja det va turen!:D

BLOGGES SENERE!!:D

kl. 17:13

Hjemme fra Kristiansand tur.

Da var jeg kommet hjem etter en 4 dages tur i Kristiansand "hjem kjre hjem" hahaha jeg bor ikke he i Jrpeland engang det er hjem te venninna mi Maritha s er oprinnelig ikke hjemme! S e lye tenke p at det er godt og vre hjemme nr jeg ikke er i min egen leilighet engang! XD

Omg om ikke s lengesiden skal jeg hente min splitter nye game data! som jeg glede meg til og se og prve og eie den!! :D

kl. 08:25

Avreise idag.

Endelig skal vi dra heim igjen! Først frokost og pakking. Har vært 3fine dager i kristiansand, men når man ikke får sove er det på tryne ..

sånn e det med en som snorker vesidenav. I natt fikk jeg ikke sove i det heletatt så skal bli godt og komma i si eget rom.😊

Senere idag skal jeg hente nye dataen min åå skal bli digg med en ny data når den jeg har nå er 4år og dritteit mot meg.... 😅

Strålende vær idag ikke gale det😆

19.06.2015

kl. 20:57

Siste dagen i Dyreparken!

For og innrmme jeg er en BOKSTAVLIGTALTei pyse! Ekke farts menneske s nr det ble full fart ned lukker jeg ynene hahaha!

Jeg sitter faktisk bakerst, Maritha er forran ho va s tffere enn meg at ho mtte ta den to ganger til uten meg XD

Surikat.

Esel

Hotellet vi er p. :)

Jaujau.... Sku legge ved en video men den var for lang og dataen min er for treg men fr ny i morgen s gleder meg!
BLOGGES :D

19.06.2015

kl. 09:58

God Morgen, Fredag!

Det er n kommet dagen Fredag! siste dagen i dyreparken like s greit siden beina mine tar knekken p meg xD hahahahaha!
Snn e det med en fot som er en cm mindre enn den andre off...jaujau! Str p uansett selv om beina er helt p tryne!

Meg og Maritha vkna 08.45 og gikk ned te frokosten 09.15 me var over tiden p frokosten til hotellet men me var ikke den eneste, mange fler!

Sunn frokost :)

N slapper bare meg og Maritha av p hotellet frem til klokka 12.00. da skal vi inn i dyreparken :)

Jeg har ogs ftt meg ett nytt design! :-)

18.06.2015

kl. 20:47

Ny telefon! Yess!

S ja e veldig fornyd! :D

E s fornyd med kjpet! TOK IKKE LANG TID FR JEG FANT FREM TIL DEN!

BLOGGES!!

18.06.2015

kl. 20:03

Kristiansand dag TO!

Venninna mi og han som styrer det lille fine <3

KAAAPTEINSABELTANN!!!

video:kristiansand dag to

Det e s mye LYE me finner p I morgen skal me gjr det samme hahahaha! XD

17.06.2015

kl. 22:17

Kristiansand dag EN!

video:kristiansand dag en 17
P
veien hit tok vi Buss fra Stavanger til Bryne turen gikk fantastisk...
Bussturen va gyaste da va me s sosiale!

Okei Nr meg og tullebokken Maitha va fremme til Kristiansand!

Som vi tok toget med....Men nr vi gikk p busstoppet de "pekte" p var det ingen info..S spurte vi alle som stoppa...S endelig! Etter vi spute siste bussjofren og satt oss ned og sa jajja " Da fr vi bare vente da...."

17.06.2015

kl. 09:29

I dag gr reisen til...

Kristiansand. Der skal vi vre en stund og bare chille ^-^ skal ogs innom dyrepaken som bare blir herlige har ikke vrt der p fler r siden jeg var liten ... S blir kanonbra uke!

16.06.2015

kl. 15:09

Jrpeland's vr!

video:video1434459789

Idag er vi s heldig med vre att det gr ann! Bl himmel, ingen skyer! Altfor herlig! :D
Idag har vi handla litt mat som vi skal ha med p togreisen i morgen mer blogging i morgen.

15.06.2015

kl. 19:19

Kommet frem til Mlet!

Da var jeg endelig p plass i Jrpeland! :D Hos Maritha <3
Vi skal ha to hyggelige uker i lag! :-D

OKEI! Turen gikk bra, reiste med kystbussen turen tok litt over 5 timer.
Det jeg gjr i den lange bussturen e seff og hre p musikk siden jeg klarer ikke og sove p tuer...Da liker jeg helst og f inspirasjoner...Siden jeg spiller litt sims 4.

S jeg ja, dere fr hre videre senere :-D I morgen faktisk! Blogger ikke mer i dag.

Blogges!

15.06.2015

kl. 09:27

Reiser idag Yess!!

Endelig kom dagen!
Dagen jeg har ventet p, dagen jeg skal reise til min bestevenninne igjen! :D
flere timer i buss but...I don't care...^.^ her blir det opptatering videre ;)

kl. 23:23

Hva syns du om det?:3

kl. 10:43

Reisefeber, hvorfor?

Alltid fr jeg reiser kommer reisefeberen.... Ikke sove p kvelden, smkvalm, sliten i beina etter dagen fra i gr!
Jeg gleder jo meg til og reise.... Jeg gruer meg ikke lissm? Men den blir alltid over nr jeg er p bussen, det er s TYPISK!

Hvor skal jeg reise?

Jeg skal reise til venninna mi Maritha i Stavanger! Akkurat for en uke siden var det ett rs venninne vennskap! :-)
Forklaringen finner du her med Venninnevennskapet.
Er s mye godt i henne vi trives svrt godt i flere uker s i morgen reise jeg til Stavanger/Jrpeland.

Gleder jeg meg?

Ja selvflgelig! har alltid gledet meg te den dagen der!

Her er Maritha min godeste venninne <3 Bilde ble faktisk tatt p flyen i r.

Maitha te venstre og jeg til hyre, syns jeg har forandret meg mye fra i fjor.
Dette bilde ble tatt i den vakre byen Stavanger! :)

Takk for at du tar deg tid til og lese <3
Legg gjerne igjen enn kommentar!:)

13.06.2015

kl. 21:16

Avslappende Kveld!

ette denne dagen ja no skal jeg slappe av :) Og pakke !

Reiser p mandag s.

13.06.2015

kl. 21:10

I dag!

I dag har jeg vrt p besk hos tante ftt retta opp luggen fr reise, vrt en tur hos mamma og lillebror min var der i noen timer..... S kom venninna mi Malene nesten p slutten litt fr jeg sku g og kamilla kom akuratt nr jeg sku dra derfra, hahaha!

Bilde, meg heeeeeelt til venste, lillebror Kenan og mamma.

S videre kvelden.... Rydde, rydde, rydde...^^ Pakke, pakke, pakke! :D
Reiser p mandag Wiii!

12.06.2015

kl. 19:40

Pakke I Posten!

Pakke i posten.... :-D Endelig kom favorittspillet mit i hele verden!!

Crash Bandicoot Twinsanity ble mye latter nr jeg gamet den :D

video:video1434107629

12.06.2015

kl. 08:49

Begravelse....

I dag skal jeg i Begravelse til oldemora mi fra Mammas side. En som jeg ble lite kjent med, men en koselig dame :)
Har ikke s god hukommelse p navn siden jeg s ho sjeldent... Jajja e vell snn da er.... RIP...

Smil, men trtt og trist nr nr noen i familien gr bort..

Anne Britt Ekerhovd

Jeg er en positiv livlig jente! En av mine hobbyer er Maling og fotografering. VCFS <3